måndag 13 maj 2013

tävling!

tävling avslutad å efter pappers lappar i skål, min kille fick dra vinnare å vinnaren är  FIA grattis å grattis, på din födelse dag å allt. knappt så jag kan tro det själv kisse miss kommer att komma med dig hem:)
sjukt kul med tävling tack alla som va me det här gör vi i gen.
 
Dåligt med komentarer här kör därför en liten tävling den som lyckas komentera min konstblogg med ett 20:de inlägg detta år vinner denna lilla kisse katt. Porto transport står man själv för. Lycka till! Obs inget spämande så vi kör max 5 komentarer per person::)
så seg tävling så slänger in ett tröst pris på liten akvarell som lottas till någon av er som komenterar innan Kl 10 i kväll:)

30 kommentarer:

  1. Så snygga målningar

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha! :)

    SvaraRadera
  3. komi håg namn på komentarerna så jag vet vem som vinner sen :) Mina komentarer räknas inte.

    SvaraRadera
  4. Komsi, koola katt...

    SvaraRadera
  5. Vågar ni inte kommmentera? Kom i håg sen att man kan kommentera i vilket inlägg man vill så det e bara jag som riktigt vet hur många kommentarer jag fått hittills i år;)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att det var en väldigt fin katt. Den påminner lite om en av mina. Lite ledsen liksom, efter att fått svansen överkörd av en bil.

    SvaraRadera
  7. Det ha en fin komentar frippe i fall tälingen hade handlat om bässta kommentar så hade tavlan helt gått till ledsna katt utan svans:)

    SvaraRadera
  8. men nu e det inte så å tävlingen går vidare så fortsätt komentera:)

    SvaraRadera
  9. Jag är med! Fast jag vet egentligen inte om vi borde ha fler P.H.-Tavlor :P

    SvaraRadera
  10. ha ha ha,ni har ju rätt gott om dom redan jo:):)

    SvaraRadera
  11. Självklart vill vi vinna en tavla som du har målat! Gillar många av dina tavlor.

    SvaraRadera
  12. Men jag behöver vinna en av dina tavlor! :)

    SvaraRadera
  13. Vi har ju det jo. Vi tänkte hänga upp tavlor här till helgen, men jag tror du får en ego-chock och svimmar :D

    Sååå.. vi väntar lite med det.

    SvaraRadera
  14. Älskar dina tavlor, så en tävlig var en superduperidé :)

    SvaraRadera
  15. Tävling är klart najs idé- Kände inte till dig förrns jag var på Pilsnermackan i april, glad att jag gör det nu!

    SvaraRadera
  16. Laila Mällinen13 maj 2013 kl. 18:50

    Jag vill ha vacker konst gjord av dig pörni! :-)

    SvaraRadera
  17. ja vill så gärna vinna!!! älskar dina tavlor men har ju aldrig råd.

    SvaraRadera
  18. så himla fina !!! kissen borde bo hos mej :) /ette

    SvaraRadera
  19. Du målar så fina tavlor! Vill ha många av dina tavlor, men du vet vilken vi fundera på just nu :)

    SvaraRadera
  20. Du målar så fina tavlor! Vill ha många av dina tavlor, men du vet vilken vi fundera på just nu :)

    SvaraRadera
  21. Vad duktig du är! Jag gillar dina färgglada filurer.

    SvaraRadera
  22. Jag vill vinna!! :) / Malin

    SvaraRadera
  23. Självklart att jag ska vara med och tävla, har ju alltid velat ha en tavla utav dig. Måste säga det att jag verkligen tok diggar tröst priset!!! :)

    SvaraRadera
  24. Nu då? 20 kommentarer nu då? ;)

    SvaraRadera
  25. kan meddela att vi har en vinnare å det är Uffe, grattis å vill du hellre ha trösst priset säger jag att det e ok å lottar ut kissen till nån av dom övriga för tror dom flessta andra e sugen på kissen va tror om det??

    SvaraRadera
  26. Jag tar gärna tröst priset, för tar jag katt tavlan så kommer tjejen min att sno den ;)

    SvaraRadera
  27. ok så kör vi lättare att posta också skiv din adres på fb så skickar jag figuren i akvarell till dig:)

    SvaraRadera
  28. hoppas nu detta e ok för er alla ? fått en känsla av att det e kissen som intressant:) lottning att kissen om 3 minuter :)

    SvaraRadera
  29. Vi kan inte ha någon riktig katt pga av allergi. Och dessutom har vi snart ett nytt hus som behöver lite konst på väggarna..

    SvaraRadera
  30. tävling avslutad. men e glad för alla som villa va med och tävla nu vet jag att komentar knappen funkar :) lovar att jag kommer köra tävling i gen så glöm inte att komma hit å komentera nån gång igen:)

    SvaraRadera